Kao kompanija koja klijentima nudi rešenja za poboljšanje poslovanja, svesni smo koliko su za uspeh jedne firme važni dobra organizacija i efikasno upravljanje vremenom i novcem. Zato smo osmislili jedinstvena softverska rešenja za različite potrebe poslovanja klijenata: sistem za evidenciju radnog vremena, program za praćenje učesnika na događaju, softversko rešenje za igraonice i rešenje za organizaciju ishrane zaposlenih.
Iako svako od ovih rešenja ima svoje specifičnosti, svima je zajednička pouzdanost, fleksibilnost i jednostavnost korišćenja. Svi sistemi su bazirani na CLOUD rešenju koji obezbeđuje precizne automatske izveštaje u realnom vremenu. Još jedna zajednička tačka ovih sistema jeste prilagodljivost zahtevima klijenata. Ovo se pre svega odnosi na podešavanje parametara u izveštajima koji se formiraju prema potrebama različitih delatnosti klijenata.
Još jedna prednost naših softverskih rešenja jeste njihova brza i jednostavna instalalcija, kao i stalno dostupna tehnička podrška naše službe.
Organizujete događaj, seminar ili konferenciju za veći broj ljudi? Koliko vam je važno da znate informacije o broju učesnika koji su je odslušali i prisustvovali do kraja?
Softversko rešenje My Event koje je kreirao Cards Print Security omogućuje …
Kompanija Cards Print Security je kreirala My Play softversko rešenje namenjeno dečijim igraonicama i rođendaonicama. Pomoću ovog sistema …
Prilikom pripremanja hrane za kompanije koje snabdevate, koliko vam preostane spremljenih obroka koji se kasnije ne mogu iskoristiti? Sigurno ste se više puta pitali …
Opravdana očekivanja kupaca su pouzdan motiv koji osvaja njihovu lojalnost.
Međutim, često se dešava da ni širok asortiman kvalitetnih proizvoda, njihova visoka upotrebna vrednost, kao i trud i ljubaznost prodavaca nisu dovoljni da …