Organizujete događaj, seminar ili konferenciju za veći broj ljudi? Koliko vam je važno da znate informacije o broju učesnika koji su je odslušali i prisustvovali do kraja?
Na osnovu informacija o kretanju učesnika, organizator može da prati tok događaja što mu daje smernice za način organizovanja – kad su pauze najpotrebnije, kad je vreme za manje, a kada za više zanimljivu sesiju i sl. Ovo pomaže u planiranju i narednih događaja, jer na osnovu ovih, realnih elemenata dobijate objektivnu sliku.
Sistem se jednostavno implementira i lak je za rukovođenje. Učesnici dobijaju RFID 125KHz kartice koje se očitavaju na posebnim uređajima (čitačima). Čitači se postavljaju na željene ulaze i na različite lokacije što omogućuje paralelnu evidenciju na različitim tačkama u isto vreme. Organizatori nakon završetka događaja preuzimaju kompletne izveštaje o broju učesnika koji su posetili događaj.
My Event sistem je pogodan i za same učesnike, jer vodi evidenciju o pohađanju konferencija i seminara koji su mogu biti uslov za dobijanje bodova potrebnih za licencu iz stručne spreme i dalje poslovno napredovanje.