Vreme je jedan od najvažnijih elemenata poslovanja. To je resurs koji se ne može nadoknaditi i zato je važno aktivno i kvalitetno upravljati njime. Znajući da je svaki izgubljeni trenutak potencijalno izgubljen novac, mnoge kompanije posvećuju pažnju organizaciji i efikasnosti svojih zaposlenih, ali često se dešava da, i pored svih napora, opet negde nešto ne funkcioniše kako treba.
Gotovo da nema kompanije koja se bar jednom tokom svog poslovanja nije susrela sa kašnjenjima zaposlenih. Kad se tome dodaju prekoračenja pauza ili izlasci sa posla pre kraja radnog vremena, postavlja se ozbiljno pitanje koliko se zapravo novca izgubi samo na dnevnom nivou.
Kada smo kreirali My Work, trudili smo se da pronađemo sistem koji će klijentima zaista pomoći u poboljšanju njihovog poslovanja.
Zato smo My Work osmislili kao rešenje koje je :
CP Security group je kreirao My Work sistem za evidenciju radnog vremena zaposlenih koji omogućava jasan uvid u efikasnost radnog vremena vaše kompanije.
U svakom trenutku na jednostavan način preko crvenog i zelenog izveštaja možete imati precizan uvid u to ko kasni na posao, ko prekoračuje vreme pauze, izlazi ranije s posla ili radi prekovremeno.
My Work sistem uspešno odgovara na potrebe kompanija i delatnosti sa veoma malim brojem radnika. Kako je ovo rešenje isključivo proizvod naše kompanije, možemo izaći u susret klijentima u gotovo svim njihovim zahtevima i u sistemu formirati stavke koje će im olakšati organizaciju radnika, procesa rada, obračun plata itd.
My Work u potpunosti prati dinamiku savremenog biznisa. Dodatna prednost našeg sistema je i u tome što se jednostavno, bez komplikovanih procesa, nadograđuje i širi kako raste sama kompanija. U sistem i izveštaje se može uneti neograničeni broj zaposlenih koji se mogu lako organizovati u grupe prema sektorima, rasporediti prema smenama i sl.
Kad je reč o u velikim kompanijama, prednosti My Work rešenja najviše dolaze do izražaja. Praćenje efikasnosti radnog vremena i organizacija zaposlenih su precizni i laki bilo da se radi o korporacijama, fabrikama, javnim ustanovama ili nekim drugim složenim sistemima. My Work može obuhvatiti izveštaje sa više terminala unutar jedne ustanove ili sa različitih lokacija iste kompanije. Terminali mogu biti i mobilni, što posebno odgovara kompanijama koje rade na terenu (npr. građevinske kompanije).
My Work sistem uspešno odgovara na potrebe kompanija i delatnosti sa veoma malim brojem radnika. Kako je ovo rešenje isključivo proizvod naše kompanije, možemo izaći u susret klijentima u gotovo svim njihovim zahtevima i u sistemu formirati stavke koje će im olakšati organizaciju radnika, procesa rada, obračun plata itd.
My Work u potpunosti prati dinamiku savremenog biznisa. Dodatna prednost našeg sistema je i u tome što se jednostavno, bez komplikovanih procesa, nadograđuje i širi kako raste sama kompanija. U sistem i izveštaje se može uneti neograničeni broj zaposlenih koji se mogu lako organizovati u grupe prema sektorima, rasporediti prema smenama i sl.
Kad je reč o u velikim kompanijama, prednosti My Work rešenja najviše dolaze do izražaja. Praćenje efikasnosti radnog vremena i organizacija zaposlenih su precizni i laki bilo da se radi o korporacijama, fabrikama, javnim ustanovama ili nekim drugim složenim sistemima. My Work može obuhvatiti izveštaje sa više terminala unutar jedne ustanove ili sa različitih lokacija iste kompanije. Terminali mogu biti i mobilni, što posebno odgovara kompanijama koje rade na terenu (npr. građevinske kompanije).