SAIK BOX

SAIK Box se koristi za čuvanje predmeta u sefovima, pri čemu je veličina sefova prilagođena posebnim potrebama korisnika i omogućava tačnu identifikaciju deponovanih predmeta.

SAIK Box je zasnovan na sistemu sefova za čuvanje vrednosti. Dizajniran je za sigurno i nadzirano skladištenje raznih predmeta, kao i ključeva.

SAIK Box koristi posebne RFID markere (tagove) koji se nalaze na predmetima što omogućava njihovu identifikaciju nakon odlaganja u sef. Zahvaljujući ovom rešenju sistem prepoznaje tačno gde se nalazi svaki predmet koji je smešten u posebnim sefovima uređaja.

Saik-box-za-dokumenta
Saik-box-sifra
Saik-box-mobilni

SAIK Box može se koristiti kao glavni modul ili može biti deo drugog SAIK uređaja. Kutije sa sefom se mogu opremiti i detektorima težine ili detektorima koji otkrivaju prisustvo predmeta, bez potrebe da se predmet označi posebnim markerima. Navedeno omogućava da se prisustvo predmeta u sefu prepozna, bez njegove vizuelne identifikacije.

Prednosti
SAIK Box rešenja

FLEKSIBILNO REŠENJE – VELIČINA ORMARIĆA SE U FAZI PROIZVODNJE PRILAGODJAVA VAŠIM ZAHTEVIMA

SEF I ID ORMAN U JEDNOM

MODUL ZA ČUVANJE DOKUMENATA ILI MOBILNIH TELEFONA

KONTROLA POMOĆU SAIK SOFTVERA

DOSTUPAN KAO GLAVNI ILI DODATNI MODUL

MOGUĆNOST UGRADNJE RFID ČITAČA I ČITAČA OTISKA PRSTA

https://www.cpsecurity.rs/wp-content/uploads/2020/08/Saik-box-ormari-za-kljuceve-i-dokumenta-1.jpg

SAIK Box
ID ormar i sef u jednom

SAIK BOX je idealno rešenje za skladištenje predmeta kao što su: zapečaćeni predmeti, oružje, mobilni telefoni, laptop računari i tableti, aktovke sa dokumentima, blagajne, hard diskovi, druge važne i nestandardne stvari.

Veličina sefa se prilagođava pojedinačno veličini predmeta koji će se skladištiti već u fazi naručivanja i proizvodnje.

Sefovi mogu biti opremljeni punjačima za telefon i tablete, zahvaljujući kojima se određeni predmeti mogu istovremeno skladištiti, zaštititi i njihove baterije puniti. Pristup sadržaju sefova jednak je kao i ključevima.

SAIK softver

SAIK softver je fleksibilan tj. može se prilagoditi posebnim potrebama svakog klijenta. Koristi se za upravljanje i podešavanje SAIK Box, SAIK Car i SAIK Key uređaja.

Softver poseduje mogućnost povezivanja na različite spoljne sisteme za kontrolu pristupa i protivpožarne sisteme. Posebna karakteristika SAIK softvera jeste upotrebe tzv. „Zaključavanja ključeva“ . Ovaj sistem onemogućava napuštanje prostorija ukoliko ključ nije vraćen. Dakle, ukoliko zaposleni ne vrati ključ, biće zaustavljen pomoću kontrole pristupa, kapije ili barijere. 

https://www.cpsecurity.rs/wp-content/uploads/2020/08/Saik-aplikacija-ekran-na-dodir-modul.jpg

Zajedničke karakteristike
SAIK uređaja

  • Specifikacija
  • Softver
  • Preuzmite brošuru

KONTROLA UZIMANJA PREDMETA (KLJUČEVA) IZ SEFA
SAIK sef prikuplja informacije o svim aktivnostima vezanim za sadržaj u njemu. Svaki pojedinačni akt uzimanja i vraćanja ključeva i drugih predmeta u sef, kao i eventualna upozorenja, se trajno evidentiraju u sistemu i dostupni su za dalje ispitivanje.

FLEKSIBILNI VREMENSKI PERIODI OTVARANJA SEFA
Autorizacija ključeva i sefova može se odobriti za fleksibilne periode, na primer od 8 do 16h radnim danima, ili samo četvrtkom od 11 do 13h, u zavisnosti od potreba korisnika. Ovi periodi se mogu prilagoditi putem softvera.

BEZBEDNOST
Jaka, čelična konstrukcija sefova će obeshrabriti bilo kakve pokušaje krađe, a elektronski sistemi koji prate rad uređaja garantuju veću sigurnost, čak i u prostorijama bez nadzora.

KONTROLA TREZNOSTI ZAPOSLENIH
Na svaki uređaj može se instalirati modul sa inhalatorom. Pre nego što zaposleni preuzme ključ ili otvori sef, zaposleni mora proći kontrolu daha, tj alko test. Rezultat testa treznosti ili odbijanje zaposlenog da obavi alko test biće evidentirano u sistemu. Alko test smešten u sef minimizira rizik od uzimanja ključeva za vozila od strane zaposlenih pod uticajem alkohola, a u isto vreme smanjuje troškove. Naime, jedan aparat je dovoljan za čitav vozni park kompanije.

TOUCH-SCREEN DISPLEJ
SAIK sefovi imaju prednost u odnosu na druge zbog skraćenog vremena potrebnog za prikupljanje ključnih i uvek ažuriranih informacija o tome gde se određeni ključ nalazi u datom trenutku i ko ih je uzeo. Veliki i otporan 7 ili 10-inčni displej osetljiv na dodir dodatno olakšava rad.

HITNI SISTEM NAPAJANJA UREĐAJA
Svaki uređaj je opremljen ugrađenim sistemom za napajanje u slučaju nužde koji omogućava da uređaj radi najmanje 24 sata bez redovnog napajanja. Ako je potrebno, ovo vreme se može produžiti i do 3 dana.

GLASOVNO NAVOĐENJE
Ugrađeni zvučnik pruža glasovno navođenje zahvaljujući kojem korisnik u svakoj fazi postupka zna šta treba da uradi. Navedeno je posebno korisno u uvodnoj fazi rada sistema.

ALARM
Ugrađeni alarm se uključuje u vanrednim situacijama.

BILO KOJI ČITAČ KARTICA ILI TAGOVA
Prednost SAIK u odnosu na druge je mogućnost upotrebe bilo kojeg čitača proksimalnih kartica ili biometrijskog čitača. Ako je sistem kartica već radio u dotičnoj organizaciji (kompaniji), onda će sefovi biti opremljeni odgovarajućim čitačem kartica.

SIGURNOST
SAIK sefovi poseduju alarme i detektore koji evidentiraju odvajanje uređaja od zida. U slučaju požara, sefovi za deponovanje se mogu automatski otvoriti, a u slučaju pljačke, zaposleni lako može da pošalje „tiho upozorenje“

AUTORIZACIJA PRISTUPA
Uređaji omogućavaju pristup ključevima i sefovima samo osobama koje imaju odgovarajuću autorizaciju koju je odobrio administrator sistema. Ostali ključevi i sefovi su blokirani i svaki pokušaj njihovog uzimanja aktiviraće alarm i biće evidentiran u sistemu.

JAČA ZAŠTITA
Svaki uređaj može se proizvesti u skladu sa zahtevima RC2 klase, pružajući povećanu otpornost na probijanje.

ODOBRENJE PRISTUPA SAMO NEKIM LICIMA
Mogućnost prikupljanja i vraćanja određenog ključa može se dodeliti određenom broju zaposlenih. Sistem će uvek zabeležiti koja je ovlašćena osoba koristila određeni ključ.

PROŠIRENJE KAPACITETA
Mogućnost proširenja jedinice s drugim sefovima ili dodatnim modulima koji rade pod kontrolom postojećih uređaja.

ADMINISTRATIVNI DEO
Napredni, iako intuitivni alat koji se koristi za konfigurisanje glavnih bezbednosnih opcija uređaja. Poseduje mogućnost prilagođavanja sistema specifičnim potrebama svakog korisnika. Takođe, ima mogućnostautorizacije odobrenja.

POVEZIVANJE SA OSTALIM SISTEMIMA
Softver poseduje mogućnost povezivanja na različite spoljne sisteme za kontrolu pristupa, SSViN i protivpožarne sisteme. Takođe, ima mogućnost čitanja baza podataka o zaposlenima. Posebna karakteristika SAIK softvera jeste upotrebe tzv. „Zaključavanja ključeva“ . Navedene onemogućava napuštanje prostorija ukoliko ključ nije vraćen. Dakle, ukoliko zaposleni ne vrati ključ, biće zaustavljen pomoću kontrole pristupa, kapije, barijere itd.

PREGLED ISTORIJE DOGAĐAJA
Omogućava pregled istorije događaja i njihovo filtriranje prema ključu /sefu, vremenu, zaposlenom.

WEB SOFTVER
U standardnu ponudu dodaje se mogućnost korišćenja celog sistema uz pomoć internet pretraživača.

DODATNA SIGURNOST
instaliran u računar/sigurnosni sistem, osobi koja je zadužena za bezbednost pruža neprestani uvid u stanje opreme i mogućnost trenutne intervencije u vanrednim situacijama.

RCP
Ima ugrađeni softver za snimanje radnog vremena, kojim se upravlja preko tač-skrina.

BEZ OGRANIČENJA
Posebna karakteristike su neograničenost, multi-stanica i desktop softver. Nakon kupovine uređaja, on će uvek funkcionisati bez dodatnih troškova.

VERZIJE JEZIKA
Sefovi komuniciraju sa korisnicima na njihovom jeziku: na srpskom, na poljskom, engleskom, nemačkom, francuskom ili španskom. Ostale verzije na jeziku dostupne su na zahtev.

AUTOMATSKO ČUVANJE PODATAKA U BAZI
Sve aktivnosti u vezi sa sefovima se trajno beleže u bazi podataka. Sistem automatski izvršava sigurnosnu kopiju podataka.

OBUKA
U standardu svake instalacije predviđena je obuka za administratore sistema.

Zakažite sastanak ili prezentaciju naših proizvoda

    Ko koristi
    SAIK BOX rešenje za ključeve?

    SAIK Box mogu koristiti kako poslovni korisnici tako i privatna lica ili stambene zajednice. Najvažnije što treba znati jeste da vam SAIK Box omogućava visoku bezbednost za sve vaše važne predmete i jednostavnu kontrolu nad njihovom evidencijom.

    Pogledajte i ostale naše proizvode

    CP SECURITY GROUP
    CP Security group je kompanija koja se bavi sigurnosnim rešenjima koja uključuju mehaničke i mehatroničke sisteme zaključavanja, evidenciju radnog vremena, čitače dokumenata i elektronske kabinete za upravljanje ključevima.
    Deo smo Cards Print grupe, kompanije sa višegodišnjim iskustvom i kredibilitetom na polju identifikacije i sigurnosti.

    DRUŠTVENE MREŽE

    Sva prava zadržana – CP Security Group